loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 218 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

لیست آهنگ های این مجموعه : وقت رفتن، چشای تو، واسه اینه که، تقصیر
ستاره، خنده و گریه، خسته شدم، گل من، فرشته، قسم، هرچی بگی همونه، به عشق تو، اگه به تو نمیرسم

Hamid Askari جدیدترین کد آهنگ پیشواز همراه اول با صدای حمید عسکری

 

۳۱۹۹۹ – آوای انتظار همراه اول “وقت رفتن (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۸ – آوای انتظار همراه اول “وقت رفتن (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۷ – آوای انتظار همراه اول “چشمای تو (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۶ – آوای انتظار همراه اول “چشمای تو (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۵ – آوای انتظار همراه اول “واسه اینه که (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۴ – آوای انتظار همراه اول “واسه اینه که (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۳ -آوای انتظار همراه اول “ تقصیر (۳)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۲ – آوای انتظار همراه اول “تقصیر (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۱ – آوای انتظار همراه اول “تقصیر (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۹۰ – آوای انتظار همراه اول “ستاره (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۹ – آوای انتظار همراه اول “ستاره (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۸ – آوای انتظار همراه اول “خنده و گریه (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۷ – آوای انتظار همراه اول “خنده و گریه (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۶ – آوای انتظار همراه اول “خسته شدم (۳)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۵ – آوای انتظار همراه اول “خسته شدم (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۴ – آوای انتظار همراه اول “خسته شدم (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۳ – آوای انتظار همراه اول “گل من (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۲ – آوای انتظار همراه اول “گل من (۱)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۱ – آوای انتظار همراه اول “فرشته (۲)” از حمید عسکری
۳۱۹۸۰ – آوای انتظار همراه اول “فرشته (۱)” از حمید عسکری
۳۰۳۱۹ – آوای انتظار همراه اول “قسم” از حمید عسکری
۳۰۳۱۷ – آوای انتظار همراه اول “هرچی بگی همونه ۱” از حمید عسکری
۳۰۳۱۴ - آوای انتظار همراه اول “ به عشق تو” از حمید عسکری
۳۰۳۱۳ – آوای انتظار همراه اول “اگه به تو نمیرسم” از حمید عسکری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,460
  • بازدید ماه : 3,460
  • بازدید سال : 40,212
  • بازدید کلی : 673,294