loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 207 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (2)


خيلی سخته عاشق

کسی باشی که روحشم

خبر نداشته باشه

اما خيلی شيرينه که

يواشکی عاشقانه

نگاهش کنی

و توی دلت بگی

خیلی دوستت دارم ...!!!

کاش میدونستی............؟؟؟؟

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درامد عالی در تاریخ 1392/09/06 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
تاحالا فکر کرده بودي از وبلاگت کسب درامد کني؟؟!
من بهت يه پيشنهاد ميدم
سايت کسب درامد آذ پاپ آپ براي هر بازديدکنندگانت40ريال پرداخت ميکنه از همين الان بيا اول ثبت نام ميکني وارد سايت ميشي و کد کسب درامد رو برميداري در قالب وبلاگت ميذاري وکسب درامدد شروع ميشه به همين راحتي
www.p2up.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1392/08/26 و 17:46 دقیقه ارسال شده است

کتاب بازاریابی پیامکی را به رایگان هدیه بگیرید

سلام

بهنام نوری زاد هستم ، مشاور بازاریابی ، قصد دارم در این کتاب شما را با بازاریابی پیامکی آشنا کنم و مطالب بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.

اگر شما به خاطر محدودیت های اقتصادی فقط بودجه محدودی را برای بازاریابی کنار گذاشته اید باید گفت که بازاریابی با پیامک اگر به طور صحیح انجام پذیرد می تواند بسیار مطلوب تر و تاثیر گذارتر از روش های بازاریابی قدیمی برای جذب مشتری استفاده گردد.

اگر شما از فروش ماهیانه خود راضی نیستید ، لازم است با بازاریابی پیامکی آشنا شوید ، بازاریابی پیامکی جدیدترین استراتژی بازاریابی است که میتواند به شما کمک کند تا بیشتر ایستادگی کنید و در بازار قدرتمندتر حضور داشته باشید.

پیشنهاد میکنم کتاب بازاریابی پیامکی را دریافت کنید و آن را خوب بخوانید .

جهت دریافت کتاب ، لطفاً وارد صفحه زیر شوید

http://sms.anikal.com/sms-marketing.html


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 862
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,926
  • بازدید ماه : 3,926
  • بازدید سال : 40,678
  • بازدید کلی : 673,760