loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 224 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

دلتنگت که میشوم

نمیدانم در دلم چه میشود که

میخواهم تمام غصه ام را سر خودت خالی کنم...

ماه من!

یادت باشد

دلتنگت که میشوم دیگر خودم نیستم!

قلبی هستم که از شدت فشار دلتنگی

تپشهایش نامنظم شده!

ذهنی هستم که آشفتگی تمامش را تسخیر کرده!

دلتنگت که میشوم

بغضی هستم که دنبال بهانه ای میگردد برای اشک شدن

آنوقت

فقط باید دلداده ات را تحمل کنی...

نه دلداری ام بده

نه برایم نصیحت بباف

 فقط تحملم کن

دلتنگت که میشوم

نمیدانم در دلم چه میشود که

میخواهم تمام غصه ام را سر خودت خالی کنم...

ماه من!

یادت باشد

دلتنگت که میشوم دیگر خودم نیستم!

قلبی هستم که از شدت فشار دلتنگی

تپشهایش نامنظم شده!

ذهنی هستم که آشفتگی تمامش را تسخیر کرده!

دلتنگت که میشوم

بغضی هستم که دنبال بهانه ای میگردد برای اشک شدن

آنوقت

فقط باید دلداده ات را تحمل کنی...

نه دلداری ام بده

نه برایم نصیحت بباف

 فقط تحملم کن

‍منبع :http://stekhdam.rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,546
  • بازدید ماه : 3,546
  • بازدید سال : 40,298
  • بازدید کلی : 673,380