loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 129 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی  . . .

.

.

.

بـــیـــــــا … پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی … زمــستــــان شـد !

.

.

.

نه 

۲۱دسامبر، پیشگوئیِ دروغین بود

دنیا به آخر رسید

همآن روز که تو رفتی . . .

.

.

.

زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است

مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار . . .

.

.

.

دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم…  به قشلاق آغوشت . . . 

.

.

.

آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند ، به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری . . .

.

.

.

این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد . . .

.

.

.

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .

.

.

.

به چـالِ گـونـه-ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !

امّــا.. بـه چشمـهـایت ، هـمیـشه . . .

.

.

.

میان آمدن و رفتن مانده ام

بی تو، نه پای رفتنی است و نه

حوصله ی برای ماندن . . .

.

.

.

مهم نیست

دور باشی

یا که نزدیک

از روبه رو بیایی

یا که روی بگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است  . . .

.

.

.

فاصله‌ی زمین تا آسمان را

آسمان پُر می‌کند

فاصله‌ی من تا تو را، تو  . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,514
  • بازدید ماه : 3,514
  • بازدید سال : 40,266
  • بازدید کلی : 673,348