loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 145 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند

ولی وقتی به لاک پشت میخورد می مرد ؟

به بعضی از دخترا باید گفت :

عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده

کرگدن زورش به همه میرسه ها

میتونه سلطان جنگلم بشه

هیکلشم خوبه

ولى خستس ، می فهمى ؟ حوصله نداره !

فقط یه ایرانی می تونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو

دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش

من یکی از آرزوهام اینه که

یه روزی مثل داییم میلیونر بشم

آخه داییمم یکی از آرزوهاش همینه

به دو دلیل اجازه نمی دم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :

یک اینکه من آیفون فایو ندارم !

دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !

یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که

تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمی کنه !

 

می گن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …

احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده

کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !

از دوستان عزیزم که کنکور امسالو شرکت کردن خواستارم که رتبه شونو واسم ارسال کنن !

مال دختر داییم که شارژ ۲هزاری بود ، شاید مال شما ۵ ی بود

خدارو چی دیدی

آنتی ویروس لپتاپمو یه سال و نیمه آپدیت نکردم

هر ماه پیام میده هر غلطی دوست داری بکن

من دیگه کاری به کارت ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,124
  • بازدید ماه : 3,124
  • بازدید سال : 39,876
  • بازدید کلی : 672,958