loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 196 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

«شهريست پر ظريفان وز هر طرف نگاري »

 

آرايش غليظي ،چشمان هيز و آري ... !

 

 

 

زاهد چه خوب گفته: يك بيوه را زدم تور  !

 

«دردست كس نيفتد زين خوبتر نگاري » !

 

 

 

«يارانه » ي خودم را دادم به اوو گفتم :

 

«كم غايت توقع بوسي است يا كناري »!

 

 

 

بايد كه تو بدزدي ،اي آنكه روي كاري  !

 

«سال دگر كه دارد اميد نوبهاري »؟!

 

 

 

«مي بي غش است درياب وقتي خوش است بشتاب»

 

هرگز مكن توقف گر پول مفت داري !

 

رفتم به يك عروسي ديدم كه هر رئيسي

 

«آنجا گرفته جامي برياد روي ِياري »!

 

 

 

ياران دروغ و روزه آنگه نماز خواند ن !

 

«درديّ و سخت دردي ،كاريّ و سخت كاري »!

 

 

 

گرديده چونكه خرجم از دخل من فزونتر

 

«مشكل توان نشستن در اين چنين دياري » !

 

 

 

گفتم كه بي بخاري ،قدري بخار ،آري

 

بايد به تو فرو كرد با لوله ي بخاري !

 

 

 

در زير پا«پرادو» اما بيا ببين تو

 

افكار و گفته هايش مانند عصر گاري !

 

 

 

نه اهل شيشه هستي ،نه اهل بنگ و بستي

 

درگوشه اي نشستي ،«حافظ »چرا خماري ؟!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,472
  • بازدید ماه : 3,472
  • بازدید سال : 40,224
  • بازدید کلی : 673,306