loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 163 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

جان غمگین تن سوزان دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم

سوزدل خون جگر آتش غم درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

توی دادگاه عشق منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشقه محرومم کن

حبس ابد ببر برام هرچی بگی من حاظرم

به خاطر دوست داشتنت تا چوبه دار هم میرم

ای روی تو گلگون زمی ناب شده

وز خون دلم چو لاله سیراب شده

بر چشم ترم ببخش کز سوز درون

اشکی است چو آتش آب شده

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,284
  • بازدید ماه : 3,284
  • بازدید سال : 40,036
  • بازدید کلی : 673,118