loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 243 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

مخاطب ویژه بهم اس ام اس داده : از اینکه بهت اعتماد میکنم چی برداشت میکنی ؟

منم بهش گفتم : گندم ، برنج ، مرکبات !

الان چند روزی میشه ازش خبر ندارم … فک کنم داره بهم خیانت میکنه ، نه ؟؟؟

دیدی از وسط آسفالت علف در میاد؟

این یعنی اینکه با استقامت میتونی هر کاری کنی ، هر کاری !

بعد دیدی روی آسفالت کهنه یه آسفالت نو میزنن؟

این یعنی در نهایت هیچ غلطی نمیتونی بکنی !

آیا می دانستید شانس مردن حین رفتن برای اخذ بلیط لاتاری

بیش از شانس برنده شدن در آن است !؟

چیه چیزی شده است ؟ چرا ساکت شدی ؟

دوس داری انتحاری بزنم یا آر پی جی !؟

( TNT2afm یکی از رپر های انتحاری )

امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت :

حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا !

ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺷﻮﻫﺮ ﺁﯾﻨﺪﻡ :

ﻣﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﺮﺩﯼ ﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻭ ﺑﺎﺷﻌﻮﺭ ﺑﺎﺷﺪ

ﺷﻤﺎ ﺑﮕﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﻗﻊ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﯾﮏ دکتر میلیاردر ﺍﺳﺖ !؟

آخه این چه وضعشه ؟

شلوار پاره مُده لباس پاره مده پیرهن پاره مده

اون وقت من این همه جوراب پاره دارم مد نیست

دوستان بیایید با دست به دست هم دهیم به مهر جوراب پاره را کنیم مد مهر !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,476
  • بازدید ماه : 3,476
  • بازدید سال : 40,228
  • بازدید کلی : 673,310