loading...
پورتال جامع گلدنگار
amir بازدید : 151 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست اما برای ماهی زندگیست

پس برای اونی که عاشقته ماهی باش نه مرغابی

توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم

ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست

دوستت دارم

مرا دوست داشته باش

تجربه ام نکن برای آموختن ابزار مناسبی نیستم

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !

دوست داشتن دل می خواهد و یک من می خواهد و یک تو

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که

آدم شک می کنه نکنه مرده و خبر نداره

خدایا ، تمام خنده های تلخ امروزم را می دهم

یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده

باز دلم به بهانه ی همیشگی گریست

بگذار بگرید و بداند هرآنچه خواست همیشه نیست

برای دل من همیشه تو خواهی ماند

حتی اگر مخاطب تمام این نوشته هایم او شوند

ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﻨﺪ ﺣﺮﻓﻪ ؟

ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﯼ !

ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﯿﺴﺖ

ﯾﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ ﺍﻣﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ : ﺗـــــﻮ …

دلتنگ شدی پیش من بیا

کمی غصه هست با هم می خوریم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1085
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,113
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,177
  • بازدید ماه : 4,177
  • بازدید سال : 40,929
  • بازدید کلی : 674,011